تاخیر ٥٠٠ دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اگر می‌خواهید با افزایش سن اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، با این ۸ رفتار خداحافظی کنید هیچ موردی از بیماری مالاریا در غرب خراسان ثبت نشده است مصرف شکر را به خاطر حفظ سلامتی خود کاهش دهید گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگار‌های الکترونیک: زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم تاخیر ۵ ساعته پرواز مشهد-تهران به علت نقص فنی هواپیما + فیلم (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تصادف ۲ دستگاه پراید در جاده کلات ۹ مصدوم بر جا گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی تاثیر کرونا بر روح و روان| ۳۰ درصد مبتلایان به کرونا درگیر مه مغزی هستند سرنوشت متفاوت برای ۵ قاتل پای چوبه دار جاده کندوان یکطرفه شد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری نخستین سارقی که با پابندالکترونیکی قصد سرقت داشت ! خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (فردا شنبه ۸ اردیبهشت) کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری ۱۳ قاچاقچی در مرز‌های خراسان رضوی راهکار جدید وزارت راه و شهرسازی برای حاشیه‌نشینی| نوسازی بافت‌های فرسوده تسریع می‌شود فرونشست زمین در خیابان کلاهدوز مشهد + تصاویر (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداری اسکیمری قرار نگیریم؟
سرخط خبرها

۱۰۹ معتاد متجاهر و خرده فروش موادمخدر در حاشیه شهر مشهد جمع آوری و دستگیر شدند 

  • کد خبر: ۱۷۲۷۱۲
  • ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱
۱۰۹ معتاد متجاهر و خرده فروش موادمخدر در حاشیه شهر مشهد جمع آوری و دستگیر شدند 
فرمانده انتظامی مشهد از جمع آوری و دستگیری ۱۰۹ معتاد متجاهر و خرده فروش موادافیونی در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.  

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد نگهبان بیان داشت: در اجرای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی و در راستای ارتقاء احساس امنیت و ایجاد فضای ناامن برای مجرمان و هنجارشکنان، پلیس مبارزه با موادمخدر مشهد با همکاری کلانتری‌های مشهد تعدادی از پاتوق‌های خرده فروشان موادمخدر را شناسایی کردند.

وی افزود: در این طرح ۳ روزه پس از هماهنگی با مقام قضائی، ماموران انتظامی ضمن دستگیری ۲۶ خرده فروش موادافیونی ۸۳ معتاد متجاهر و کارت خواب را در مناطق حاشیه شهر مشهد جمع آوری و برای درمان به کمپ" ماده ۱۶ دولت" جهت درمان منتقل کردند.

این مقام انتظامی گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه سوداگران مرگ بیش از ۳ کیلوگرم انواع موادمخدر صنعتی و سنتی به همراه تعداد زیادی آلات و ادوات استعمال و توزین موادافیونی کشف و ۳ دستگاه خودرو سواری و ۷ دستگاه موتورسیکلت که برای توزیع موادمخدر استفاده می‌شد را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد مبارزه جدی و قاطعانه با توزیع کنندگان و خرده فروشان موادمخدر را از اولویت‌های اصلی پلیس مبارزه با موادمخدر مشهد عنوان کرد و از شهروندان خواست؛ در صورت اطلاع از توزیع و مصرف مواد در محله خود موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

منبع: پایگاه خبری پلیس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->